alteregot

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av MLJ - 1 maj 2014 23:45

En skön ledig dag och samtidigt med en del aktiviteter.

Jag startade med att texta lite film och skickade iväg ett längre avsnitt. 

Som det känns så skulle jag vilja ägna lite mer tid till det, men det finns ju annat med som ska fixas.


Det blev en paus och dags för shopping!

Idag blev det äntligen en grill och nu väntar det spännande arbetet med att sätta ihop den.

Gräset fick sig en omgång så nu ser allt bra ut igen :-)


Klockan 18 var det då dags med terminstart för oss på nya skytteklubben. Det gick över förväntan, även om min axel värkte en hel del. Vi trivdes verkligen där och vi livade upp den manliga personalen. Jag tror nog att vi fick mest uppmärksamhet och vi hade till och med en egen personlig "coach". Jag hade lite tur, de hade tydligen en pistol med extremt liten kolv. Det passade perfekt till min lilla hand.

Attans vad vi frös och jag hade till och med på mig min dunjacka :-) 


Nu blir det bingen så att jag kan ta tag i den nya dagen i morgon :-)


#blogg100 #skytte #grill


Ovido - Quiz & Flashcards