alteregot

Alla inlägg den 2 maj 2014

Av MLJ - 2 maj 2014 22:45

Under dagen har jag hört en hund med ett märkligt skall. Det låter som om den är i nöd.

Så nu ikväll kom det tillbaka och jag tyckte inte att det lät bra.

Jag tvingade med mig min sambo att följa med mig ut i mörkret. 

Av någon konstig anledning, glömde jag plötsligt att vi hade trappsteg nerför altanen.

Jag tog ett kliv rakt ut, marken försvann totalt under mig.

Det blev ett platt fall.

Märklig känsla, ena sekunden stod jag upp för att i nästa ligga på sidan på marken. 

Jag kommer inte ihåg något på vägen ner, hahaha.

Å, nej, jag slog inte i huvudet ;-)

Min sambo blev såklart orolig och frågade flera gånger hur det gick.

Jag kunde inte svara då jag vred mig av skratt i den ställningen som jag landade i.

Hahaha, det var hysteriskt roligt. Lite ont vristen fick jag och lär väl få ett och annat blåmärke.


Vi hittade naturligtvis ingen hund i fara!


Så kul har vi det på landet!


#blogg100 #fall #föll

Skapa flashcards