alteregot

Alla inlägg den 1 mars 2017

Av MLJ - 1 mars 2017 22:18

Så, då var det dags igen! Frågan är, precis som förra gången, varför ger jag mig in i detta igen?

Dock var det flera år sedan jag var med, så jag hoppas att jag klarar hela vägen :-) 

Tror det var vid dag 67 eller något sånt som jag gav upp. Tycker det är svårt att komma på något att skriva som eventuellt skulle kunna vara intressant för andra att läsa. 


Bloggen kommer att innehålla en blandning av jobb, medialt arbete, aktier och en hel del annat. Ja, precis så som livet kan vara.   .

Tydligen ska man kunna lägga in ett scriptum som gör att det sker en automatisk räkning av inläggen. Tror inte det fungerar på denna bloggplats, ska leta lite till.

Inlägget idag kommer inte att bli längre än såhär, då mina ögon faller ihop.....

See you! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards