alteregot

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av MLJ - 6 mars 2014 23:40

Dag 6......

Ja, då blev det ett sistaminuten inlägg igen. Idag har jag en bra anledning och det är att jag har varit i Stockholm hela dagen och nätverkat med Qnet.

Det är en förening för och med kvinnor som arbetar i ledande positioner inom säkerhet.

Vi hade ett årsmöte och det är första gången jag hade tillfälle att åka upp.

Jag är riktigt glad då jag blev invald i styrelsen!

Det är första gången för mig som jag sitter med i en styrelse.

Jag vet att det kommer att bli oerhört lärorikt och kul.


Dessutom kommer vi att dra igång nere i Malmö med. Så alla kvinnor som passar in i beskrivningen ovanför är välkomna att vara med. Det hade varit kul med ett nätverk på hemmaplan :-)


Detta inlägg blev kort, men så är det ibland :-)


See You!


#blogg100 #Qnet #styrelse



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards