alteregot

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av MLJ - 31 mars 2014 21:40

Dag 31 och nu märks det av att det blir allt svårare att skriva något intressant. Tanken finns väl om jag ska fortsätta eller inte? Jag har redan slagit alla mina rekord av att skriva inlägg då jag bara har klarat tre dagar tidigar :-) 


Jag har haft tre telefonmöten idag och i morgon blir det besök ute på bolagen. Måste säga att det är varierande och jag ser fram emot att komma ut i verkligheten :-) Jag har bokat in fyra besök denna vecka och ska se om jag kan få in ett femte. Lika bra att ta allt på en gång medan jag har ångan uppe.


På kvällen i morgon är det dags att ge lite healing och god fika med trevliga människor. Sen är vi plötsligt mitt i veckan....


Ja, det var allt för denna gång!


#blogg100 #healing #tomt  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards