alteregot

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av MLJ - 15 mars 2014 10:26

Dag 15..... Otroligt att jag klarat så många dagar! Varje dag är en vinst och nu är det bara 85 dagar kvar :-)


Hoppas ni inte har haft alltför stora problem i stormen, jag vet att den har slagit till ganska hårt på sina ställen.


Idag blir det en "liten" tur till Glasets Hus i Limmared. 

http://www.glasetshuslimmared.se/sv/hem/


Det ser riktigt mysigt ut och jag hoppas vi inte blåser bort på vägen :-)


Min kusin och en väninna har Vernissage och det måste vi givetvis kolla in.


Förhoppningsvis har jag en massa bilder om det i morgon.

Ni som har vägarna förbi och är konstintresserade tycker jag ska ta ett litet besök. Det håller på till den 13 april.


Det var det jag hann idag, för nu bär det snart av!


#blogg100 #vernissage #limmared #glasetshus 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards