alteregot

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av MLJ - 27 mars 2014 20:12

Ännu en lång dag med en del klurande. Har jobbat mycket med word och pdf-filer och sånt är rätt kul. Det har blivit en hel del "nya" dokument och formulär. Synd att jag gör det så sällan, hinner glömma mellan varven.


Det var ett par saker jag inte lyckades klura ut. När jag skapade formulär i pdf så lade jag till en e-post knapp, som jag lyckade få att fungera. Däremot hittade jag inte hur man får dit den förvalda adressen när den öppnar Outlook.

En annan kluring var att jag tillverkade en spara knapp. Den öppnar upp spara som dialogrutan, men skriver inte in vad själva formuläret heter. Den text som kommer in är en massa konstiga tecken.


Jag har läst "hjälpen" men får inte riktigt till det...... Någon som vet?


See You!


#blogg100 #pdf #adobe #skapa #formulär 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards