alteregot

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av MLJ - 28 mars 2014 22:50

Äntligen fredag efter en riktigt hektisk vecka och nästa vecka ser ut att bli likadan. Kul, tiden går så mycket fortare då.

Idag upptäckte jag att det börjar komma blad på träden! Känns som om jag inte har sett något om hur naturen har förändrats under veckan. Hela helgen ska tydligen bli fin, hoppas det :-)


Det verkar som att vi ska plocka upp en massa plattor denna helg. Ute på vår gård har förra hyresgästen byggt en dansbana, ja kanske inte bokstavligen, men nästan. Det kan ju räcka med med att trädgårdsmöblerna får plats och en del krukor. Där vi har plattorna är det helt öppet åt olika håll, så när det blåser är det kallt. Undrar vilka växter man kan ha runt om för att minimera vinden? Några förslag?


Ja, nu har jag bestämt mig för att starta en hemsida för mina foto. Himla svårt att komma på vad den ska heta. Jag vill att det ska vara ett seriöst namn och gärna ha betydelsen av foton, bilder eller kreativitet. Finns det några sådana namn som inte är tagna tro? Alla förslag tas tacksamt emot :-)


Ja, nu blir det filmtajm!


See You!


#blogg100 #vår #hemsida #foton #bilder #växter 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards