alteregot

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av MLJ - 11 mars 2014 22:30

Dag 11....

Ja, jag fortsätter att sladda in såhär på kvällskvisten. Jag misstänker att det inte är bra taktik om jag ska få mycket trafik till min blogg. Idag har det varit hela tre personer som har varit och hälsat på. Jag måste säga att det verkligen är ett bottenrekord :-) 

Tror att jag får engagera mig ännu mer och gå in och läsa och kommentera ännu mer.

Fast anledningen till att jag skriver är att jag vill utmana mig själv. Om jag tar tag i skrivandet så kanske jag kommer att ta tag i mina andra skrivprojekt.


Jag har inte mycket att säga idag utan jag lägger in lite sommarbilder från i somras.


Om man ser mina bilder kan en slutledning dras och det är att jag älskar sommaren ;-)


   

Tycker att vissna blommor kan se intressanta ut när bilden tas riktigt nära.


   

Trollsländor är riktigt häftiga. Det är något med uppsättningen av vingar och färgerna.


#blogg100 #foto #bilder #trollslända #macro #vissen 





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards