alteregot

Alla inlägg den 4 april 2014

Av MLJ - 4 april 2014 23:28

Jag laddar så här kvällen före högskoleprovet med Blacklist. Skulle kanske läst igenom olika matteformler, men det känns inte lönt. Jag har på tok för mycket att ta igen. Jag förmodar att jag kommer att vara ganska slut i bollen när provet är klart.


Idag hittade vi äntligen en gräsklippare, det blev en Husqvarna. Den startade direkt när vi kollade på den och det såg  inte alltför svårt ut. Hahahaha, vi skulle givetvis testa att starta den när vi kom hem. Det slutade med att jag nästan drog axeln ur led! Så nu sitter jag här med min nästan läkta kortisonbehandlande axel och är rädd för en ny skada. Vi skulle kanske ha tagit en åkgräsklippare istället? 


Men, visst är den fin?


 


#blogg100 #gräsklippare #högskoleprovet

Ovido - Quiz & Flashcards