alteregot

Alla inlägg den 28 april 2014

Av MLJ - 28 april 2014 22:40

Så då har jag varit I Älmsjö på möte idag. Det verkar vara en liten mysig stad eller by? Jag vet inte riktigt vad det är, menfint var det. Vi håller på att planera höstens möte och jag tror att det kommer bli kanonbra.


Ja, det var den dagen kan man säga. Det tar ju en stund att köra.


Jag har nu blivit en av de utvalda till ett projekt som är helt ideellt. Det handlar om att sätta text på en massa utbildningsfilmer inom kamerateknik och fotografering. Det öppnar upp en ny värld för de som är hörselskadade som nu kan ta del av riktigt bra utbildningsmaterial. Jag var något nervös igår när jag började, har aldrig sysslat med något sådant. Idag gjorde jag klart de första två avsnitten som jag åtog mig att göra. Riktigt kul arbete och kul att göra något för andra. Det var ju inte helt enkelt att synka texten med talet och det kändes som ett spel. Jag använder en del kortkommando och det ska gå snabbt, hahaha det gjorde det inte. Däremot håller jag på att hitta ett sätt som verkar passa mig. Ser fram emot att ta tag i fler avsnitt :-)


Jag är tacksam för varje ny grej jag lär mig och är det utanför min komfortzon är det ännu roligare. I alla fall när jag övervinner min oro och som tävlingsmänniska gör jag oftast det.


Vad triggar er?


See You?

Ovido - Quiz & Flashcards