alteregot

Alla inlägg den 11 april 2014

Av MLJ - 11 april 2014 22:33

Så då var det fredag och det är sååå underbart. Just nu är jag inne i en period där jag har mycket på schemat och jag känner inte att jag blir klar. Det hade varit skönt att få pricka av lite i listan, men det kommer. 


Jag har en liten ful ovana och det är att jag har svårt att låta bli att kolla mailen i min jobbtelefon när jag är ledig. För att komma till rätta med det så har jag infört att stänga av ljudet så att jag inte hör när mailen poppar in. Jag måste säga att ibland får man oväntad hjälp :-)

Igår slutade helt plötsligt mobilen att synka min mail, en bagatell tänkte jag. 

Idag fick det bli en fabriksåterställning, snart igång tänkte jag.

Nope! Telefontjänsten vi använder för att aktivera nedladdning av filen jag behövde för att synka, kände inte igen mitt nummer.

Det blev en massa samtal till servicedesken som aldrig tidigare hade stött på det felet.

Resulatet blev att min telefon fortfarande inte kan synka och jag kan väl säga att nu är jag ledig på riktigt. :-)


Så då får jag ta och njuta ordentligt med en bra film!


See You!


#blogg100 #synka #telefon

Ovido - Quiz & Flashcards