alteregot

Alla inlägg den 26 april 2014

Av MLJ - 26 april 2014 21:39

Festen igår var trevlig och maten var bra. Vi valde att bo på hotell och planerade in lite vandring i Malmö under eftermiddagen. Det blev inte riktigt så då det var svårt att slita sig från hemmet och solen. Vi kom fram sent och jag tror att vi var bland de sista som kom till festen. Fast å andra sidan så kommer ju fint folk alltid sent :-)


Det som var mest roligt, var att jag träffade en del människor från förr. Många människor såg exakt likadana ut som de gjorde för drygt 20 år sedan. Sedan upptäcker jag att DJ´n känner jag också från den tiden och han spelar samma musik som han gjorde då. Det var en liten märklig känsla.


Vi var riktigt trötta så det var lite svårt att komma igång, men lite dans blev det ändå. 

Nästa gång ska vi vara mer utvilade och på G :-) 


Det var en skön känsla att köra in på vår grusväg idag efter stadsbesöket. Alla bokarna har slagit ut och är sådär fint ljusgröna i färgen. Det ser ut som att vi har en allé strax utanför, underbart. Mycket slapp i trädgården idag och givetvis en promenad. Vi hittade en ny väg och har nu hittat den ultimata backen att träna på i morgon. Vi får väl se hur många gånger vi pallar att gå uppför den. Mitt mål är tio gånger och då ska ni veta att det är en ganska brant och lång backe. Vi blev trötta av att gå en gång idag :-)


Popcornen är avklarade idag och nu blir det filmtajm!


See You!


#blogg100 #träning #utekväll #hotell #fest

Ovido - Quiz & Flashcards