alteregot

Alla inlägg den 10 april 2014

Av MLJ - 10 april 2014 20:37

Hej hej...

Nu har det snart gått halva tiden på utmaningen att blogga ett inlägg om dagen i 100 dagar.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga såhär snart halvvägs.

Det är en stor bedrift av mig att ha klarat det i så många dagar, det trodde jag inte. :-)

Även om jag gör det för min egen skull så vill jag ju såklart ha lite läsare. Dessutom är det riktigt kul med kommentarer. Vissa dagar skriver jag om nästan ingenting och andra dagar blir det mer. 


Jag har heller inte hittat något samband på när jag får 2 besökare eller om jag får 16. 

Det tycker jag är synd, för visst hade det varit kul att få upp antalet besökare? 

Samtidigt är jag tacksam för varje besökare, även om det bara är 2 :-)


See You


#blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards