alteregot

Alla inlägg den 30 april 2014

Av MLJ - 30 april 2014 21:56

Idag startade dagen med ett seminaruim om psykist ohälsa. 

Det var bra och jag fick en del att tänka på. Seminariumet var för chefer, men jag måste säga att jag undrar var de höll hus? Enligt lagen är detta en av de frågor de ska arbeta med på ett aktivt sätt. Jag tycker det är synd att inte fler var där. 

Efter jobbet blev det lite shopping, insektsnät stod högt på listan. 

Nu ska det byggas så att vi kan ha fönsterna öppna. :-)


Väl hemma så fortsatte jag med mitt projekt, att sätta text till filmer. 

Riktigt kul och utmanande. Jag har nu gått över till lite längre avsnitt och det tar tid. Jag blir såklart bättre och bättre.


Nu är jag ledig fram till måndag, det är så välbehövligt.


Vad ska ni hitta på?

Inte för att någon kommer att svara på mina frågor, men man ska inte ge upp!


#blogg100

#seminarium

Ovido - Quiz & Flashcards