alteregot

Alla inlägg den 24 april 2014

Av MLJ - 24 april 2014 20:26

Så trött och huvudvärken sitter fortfarande i. Jag hade tur att möta min kollega idag som hade sitt treorör i handen :-) Tyvärr hjälpte det inte nämnvärt och jag testade även kaffe :-)


Nu är jag ledig i morgon och det är välbehövligt. Det är fördelen med att ha beredskap, att jag får en ledig dag som kompensation. Fast jag vet inte hur mycket värt det är när telefonen ringer mitt i natten och jag inte kan somnar om. Jag går från 0-100 på några sekunder och sen stannar jag kvar på 70 långt efteråt. 


Jösses vilka köer det var för att komma ut ur Malmö idag! Jag stod i kö i 45 minuter och det var bara drygt 300 meter som vi rörde oss under den tiden. Jag undrar om inte nästa bil ska vara en automatare, det är ju ganska ofta kö i Malmö och E22. Eller allra helst skulle jag vilja ha en bil med autopilot :-) Tänk vad underbart att bara säga: hem och så kan jag vila under tiden. Jobbigt om jag råka säga hem innan jag har hunnit in i bilen. Ooooppps där drog den! Nu känner jag att jag hade kunnat spåna hur långt som helst i alla fall med min livliga fantasi. Tror jag ska bespara er det!

Fast visst hade det varit praktiskt att skicka iväg bilen för att hämta mat? :-)


Nej, nu ska jag slappa och bara njuta av ledigheten!


See You!


#blogg100 #autopilot #kö 




Ovido - Quiz & Flashcards