alteregot

Alla inlägg den 23 april 2014

Av MLJ - 23 april 2014 23:22

Idag har varit en dag full med huvudvärk. Inget har hjälpt, men jag tror att boven i dramat är för lite sömn. Vi har det så varmt och trots att vi vridit ner golvvärmen så sänks inte temperaturen. 

Jag har dock programerat en ny nyckel och bytt batteriet i ett av låsen på jobbet. Jag är ansvarig för en del av vårt nyckelsystem. I det ingår det att tilldela behörighet och service. Att jobb inom säkerhet på ett stort företag innebär att vara allkonstnär inom ett stort område. Det kan vara rutiner om hur man ska agera i en viss situation. Hot om våld kan oxå förekomma, frågor inom brand, utbildningar, 24/7 beredskap vissa perioder, hantera skyddsobjekt, ja som ni förstår finns det en hel del att bita i. Det roliga är att jag aldrig kan vara 100 på hur min dag ser ut. 


Hur ser det ut för dig?


#blogg100 #händelserikt #flexibilitet 


Ovido - Quiz & Flashcards