alteregot

Alla inlägg den 22 april 2014

Av MLJ - 22 april 2014 20:02

Jag jobbade hemma idag och jag måste säga att så mycket jag får gjort. Det är så lätt att fastna i samtal på jobbet och det kan självklart vara givande. När jag är hemma är det absolut inget som stör och den miljön jag har runtom gör det så mycket lättare att vara kreativ. 


Vi har även hunnit med att handla det sista som behövdes för att kunna så gräs på sista biten i trädgården. Nu är det äntligen klart. 

Det blev även persienner och olja till våra pallar. Persiennerna ska inte vara till pallarna, man kan kanske uppfatta det så ;-) Jag kan ju inte säga att vi kommer att vara sysslolösa den närmsta tiden. 


Nu börjar det bli dags för bingen och jag hoppas det blir lättare att somna inatt.


#blogg100 #pallar #jobba #trädgård



Ovido - Quiz & Flashcards